Poradna: Přijměte prosím srdečné poděkování pro pana J. Mlčocha. Jeho

Sekce: Ostatní

Otázka:

Přijměte prosím srdečné poděkování pro pana J. Mlčocha. Jeho odpověď byla velmi rychlá a účinná.Dne 29.10.jsem vznesla otázku a dnes jsme s pohřební fa. snad malinko pohnuli.Nedá mi to a musím vám svěřit vše čeho jsme se //celá rodina // u pohřební fa. v Ta. dočkali. Když konečně po dlouhém čekání mělo dojít k převzetí pomníku bylo naší rodinou zjištěno naprosto chybné vyrytí data narození i data úmrtí dědečka...nejdříve nám bylo řečeno, že došlo jen k záměně desky a vše bude napraveno, ale nakonec druhý den zaměstnankyně fa. telefonovala že chyba je z naší strany a že jsme zmíněné data zadali chybně a tak že na naše náklady zjednají opravu...tedy že si zaplatíme zbroušení a opětovné vyrytí ...na toto jsme nepřistoupili a tak zaměstnanci včetně pana majitele nám navrhli úplné zrušení zakázky a když jsme požadovali dokument, kam jsme zapsali chybné údaje bylo nám zděleno že ho neuložili a tudíž nemohou předložit...kopie nám nedali...důkaz žádný...když jsme si stáli za svým,tak jako ústupek bylo navrženo že zaplatí polovičku škody...ani na toto jsme nepřistoupili a tak nám ne jemným způsobem byl předložen návrh na zrušení celé zakázky včetně zrušení místa hrobu které je placené u Technických služeb a to již čtyři měsíce a smlouva ne několik let dopředu, ale od pana majitele to vyznělo tak že není problém aby toto bez našeho souhlasu vykonal.Tímto jednáním jsme byli zdrceni a nechali si den na rozmyšlenou. Navštívili jsme Živnost.úřad a podali stížnost pro neplnění závazků vůči zákazníkovi nemluvě o nelidském jednání tohoto pohřebního ústavu....a při další návštěvě v pohřeb. ústavu s námi jednala zaměstnankyně viditelně nerada ale náklady na opravu budou "prý" uhrazeny pohřeb.ústavem ...u tohoto jednání byla ještě právnička zmíněného ústavu,která měla jemnější vystupování a díky níž jsme od smlouvy neustoupili, což bychom neradi,jelikož se celá událost řeší již velmi dlouho a jen neradi bychom si přidělávali starosti.Tento pohřební ústav u nás nemá silnou konkurenci a proto jim nezáleží na spokojenosti "zákazníků"..nemají úctu a nechápu jak mohou "podnikat" v tomto oboru,kde by měl být právě vztah a pokora vůči žadatelům to nejdůležitější. Ještě nás čeká do měsíce slíbená oprava a převzetí pomníku. Z pochopitelných důvodů nejmenuji zmíněný pohřební ústav,přesto že bych to udělala ráda a tím snad i pomohla dalším,ale budu doufat že i tak si dá každý pozor s kým uzavírá smlouvu.. Ještě jednou děkuji za oporu,kterou vaše inter.stránky poskytují. Mirg.Jana

, 07.11.2007
Odpověď

Jsem rád, že Vám moje informace pomohla při řešení Vašeho problému s pohřební službou. Doufám, že vše dopadne dobře k Vaší spokojenosti.

Julius Mlčoch , 07.11.2007







+ Požádat o radu
Zpět do poradny
Přejít do sekce ostatní
Přejít na odborné články pohreb.cz

O nás

Pohreb.cz Vám poradí se vším, co je potřeba zařídit, když zemře milovaná osoba a je potřeba zorganizovat pohřeb. Připravili jsme přehledného průvodce krok za krokem, který Vám pomůže naplánovat pohřeb, objednat prověřenou pohřební službu i kamenictví a zajistit i případnou psychickou podporu.

 

více

Vyhledávání

Obchodní podmínky | Mapa stránek

Máte-li zájem o reklamu na www.pohreb.cz, ať již jste pohřební služba, kamenictví, případně jiná společnost spojená s pohřebnictvím, pište na obchod@pohreb.cz. Provozovatel stránek není pohřební služba a ani neodpovídá za obsah a dostupnost stránek, které jsou provozovány pod jednotlivými odkazy. Kontrola jejich náplně a provoz jsou plně v kompetenci jejich majitelů.
Položky Označené jako "Další možnosti z kraje" případně "Další možnosti z okresu" jsou placenou službou.

Změnit cookie preference